Recensie: Lust & Structure van Marielle BrouwerLust & Structure by Marielle Brouwer

Daarbij kan een gebroken hart je kapot maken.
Maar wat als alles onder Noahs voeten vandaan geslagen wordt? Als hij merkt
dat hij niet altijd voor iedereen kan zorgen?
En als Poppi erachter komt dat het misschien niet beter is om je hele leven
alleen te blijven, maar misschien toch wel om je hart te verliezen.

Ik heb een recensie exemplaar ontvangen van de auteur in ruil voor een eerlijke recensie.

Ik ben één van de gelukkige die dit boek al voor release mocht lezen omdat ik deel uitmaak van het structure street team. Ik moet eerlijk bekennen dat ik deel twee nog steeds moet lezen. Dit komt door de enorme lees dip die ik gehad heb de afgelopen tijd. Maar dit deel is gelukkig ook wel lost te lezen en dat heb ik dus gedaan! Maar wat vond ik er nou van?

Wat ik vooral ook erg tof vond aan dit boek is dat de personages elkaar al kennen, het is geen ontmoeting en insta love het is eigenlijk voornamelijk lust wat hun drijft in de eerste paar hoofdstukken, of toch niet? Dat is eigenlijk waar dit verhaal om draait. Voelen ze meer voor elkaar en laten ze elkaar toe in elkaars leven? Want vooral dat laatste is wel een beetje de vraag.

Eerlijk gezegd ben ik normaal niet zo van dat eeuwige om elkaar heen draaien, vind ik het vervelend en denk ik bij mezelf zeg nu gewoon waar het op staat en leef nog lang en gelukkig of zoiets. Maar in dit boek begreep ik het, je zag de problemen waar ze mee worstelden, problemen die in het heden zijn ontstaan maar ook problemen die er al heel lang zijn. Ik heb er echt intens van genoten, gelachen, een traantje weggepinkt en gejuicht als het wel goed ging!

Het is echt een heerlijk New Adult boek van Nederlandse bodem, ik heb er niet heel veel gelezen maar ik merk dat ik deze serie wel echt heel leuk vind, dus ook maar snel eens deel twee even lezen. Ik hou echt van rockstar boeken dus wat dat betreft zit ik hier natuurlijk ook goed. De benoeming van bepaalde bands is zo tof want ik kan me er meteen een beeld bij vormen. Ook het feit dat het zich in Nederland afspeelt zorgt ervoor dat je er zo inzit, want toevallig kom ik zelf ook uit het zuiden en ben ik niet geheel onbekend in Eindhoven. Al deze factoren zorgen er bij mij voor dat dit echt een geslaagd boek is.

Een heerlijk boek om mee op de bank te kruipen of juist lekker in het zonnetje te gaan zitten met een glas ijskoud drinken want geloof me die heb je wel nodig naar sommige scenes! Nu we het daar toch over hebben, weet je wat ik fijn vind? Deze scenes zijn helemaal niet plat! Wat ik vaak vind als er over seks geschreven wordt dat het er zo plat staat en dat je je er soms zelfs een beetje ongemakkelijk bij voelt maar dat had ik met dit boek dus helemaal niet! Ik kon me heerlijk verliezen in dit verhaal en ik had hem dan ook binnen twee dagen uit!

Dus hou je net als ik van rockbands of gewoon van knappe kerels en een heerlijke dosis drama en romantiek pre-order dit boek dan nu! Want je wil dit lezen geloof me! Ow ja en als je dan toch bezig bent doe die andere twee boeken dan ook even in je digitale mandje. Je krijgt er echt geen spijt van!

Een gedachte over “Recensie: Lust & Structure van Marielle Brouwer