Recensie: Kim Reaper: Grim beginnings van Sarah Grealy

Recensie: Kim Reaper: Grim beginnings van Sarah GrealyKim Reaper: Grim beginnings by Sarah Graley
Published by Oni press on 13 maart 2018
Genres: comic, humor
Pages: 112

Ik heb dit boek ontvangen van Netgalley in ruil voor een eerlijke recensie.

Deze zag ik eerst voorbij komen bij Joany in de animo app waar ik in zit. Ik vond hem meteen interessant en zag dat ook dit een read now titel was van Netgalley. Ik heb hem dus meteen gedownload en in één avond gelezen!

Het fijne van een graphic novel of comic in dit geval denk ik meer comic is dat het met heel veel plaatjes is. Je gaat er dus vrij snel doorheen tenzij de plaatjes echt heel erg gedetailleerd zijn. Maar dan nog ga je er vaak sneller doorheen dan een gewoon boek. Ik vond het dus ook heerlijk om hier even in te duiken. Ik was eigenlijk van plan om maar een paar bladzijdes te lezen ten toen had ik hem ineens uit haha.

Het verhaal begint al geweldig en maakte me al meteen aan het lachen. Ik heb heel wat stukken laten lezen aan mijn man in ieder geval. Het is alweer een hele tijd geleden dat ik zo hard heb zitten lachen bij het lezen van een boek. Het verhaal is erg grappig, soms serieus en vooral een verhaal dat je vast houd. Want hoewel het geen literatuur is wat je leest is het wel een interessant verhaal en vooral de karakters zorgen ervoor dat je wil blijven lezen. Die zorgen er namelijk voor dat dit verhaal gaat leven.

Ik moet eerlijk bekennen na het lezen van dit boekje wil ik eigenlijk alleen maar meer! Ik was dan ook erg blij toen ik aan het einde van het boekje zag staan dat er als het goed is aan het einde van dit jaar weer nieuwe verhalen zullen zijn! Ik deed een klein vreugde dansje en tot die tijd herlees ik deze vast nog een keer! Ik ga er in ieder geval voor zorgen dat ik een fysieke versie van dit boek bemachtig!

Een gedachte over “Recensie: Kim Reaper: Grim beginnings van Sarah Grealy

1. Pingback: Wrap up Februari 2018 | Het leven van een Boekenworm