Recensie: Flirten met de playboy van Natasha MadisonFlirten met de playboy by Natasha Madison

Hij moest eens weten...

Een man die alles heeft, heeft maar één ding nodig: verleid worden.

Kijk toe hoe ik flirt met de playboy.

Ik heb een e-arc van dit boek ontvangen in ruil voor een eerlijke recensie.

Dit boek is niet geschikt voor jonge lezer vanwege het volwassen content.

Ik kreeg dit boek in mijn mailbox en ik wilde hem eigenlijk meteen lezen, maar eerst moest ik deel 1 nog even lezen haha. Maar ook dit boek was weer heerlijk en heb ik in 1 dag uitgelezen!

Dit boek speelt zich eigenlijk tegelijk af met het eerste boek, hierdoor kom je bepaalde situaties twee keer tegen. In het begin was ik bang dat ik het boek daardoor minder leuk zou vinden, je weet immers al wat er gaat gebeuren. Maar niets is minder waar want ook dit boek zit weer vol met humor en een hoop steamy scenes. Waar je in boek één even moet wachten voor het steamy wordt, hoeft dat in dit boek helemaal niet, daar gebeurd dat al vrij snel.

De personages zijn ook compleet anders dan deel één. Waar in deel één de spanning werd opgebouwd gaan de personages in dit boek veel sneller over tot actie. Waar ik dat soms vervelend vind, had ik dat bij dit boek helemaal niet! Misschien komt het ook wel omdat je de personages al kent uit het eerste boek. Bij deze twee voelde het ook gewoon echt goed dat ze er niet lang omheen draaide en gewoon overgingen tot actie. Het paste bij hen en daarom werkte het ook.

Ik vond het leuk om te zien in hoeveel bochten Noah zich wrong om maar bevriend te blijven met Kaleigh en je eigenlijk al vanaf het begin weet dat dit gaat falen. Want de aantrekkingskracht tussen deze twee is gewoon te groot. Normaal kan het ook vervelend zijn als je leest over twee mensen die niet willen toegeven dat ze elkaar echt leuk vinden maar ook hier had ik totaal geen last van in dit boek.

Hoewel het eerste boek meer humor had dan deze, heb ik toch veel zitten lachen met dit boek en dat is wel een beetje waar ik op hoopte. Veel van dit soort boeken zijn vaak heel serieus, één of meerdere personages hebben heftige problemen waardoor ze geen relatie willen aangaan en er wordt veel gehuild. Hier niet, hier lach je en zie je dat de personages echt genieten van hun leven. Ik vond dat persoonlijk heel erg verfrissend.

Hoewel het tweede deel zich afspeelt in dezelfde tijdlijn als deel één is dit boek nooit saai. Je leest het vanuit een ander perspectief en dat maakt het eigenlijk nog veel leuker. Ik noem maar het woord party en ik denk dat de meeste mensen wel weten wat ik dan bedoel. Als je Flirten met de baas leuk vond, vind je dit boek ook super tof! Dus pre-orde hem vast en zorg dat je niks te doen hebt op de dag van release!