Review Morganville Vampires Web serie

halloween weken

Ik ben al een tijdje fan van deze boeken en terwijl ik dit typ bedenk ik me dat ik echt weer eens verder moet gaan lezen in de serie of hem een keertje opnieuw beginnen ( ja zo leuk is de serie!)

The Morganville vampires web serie is gebaseerd op de gelijknamige boeken van de schrijfster Rachel Caine. Ik ben vanaf de eerste keer dat ik de boeken las verslaafd aan deze serie. Het gaat zoals je al kunt raden over vampieren, vampieren heersen over het stadje Morganville en once you’re in, you’ll never get out. Mensen komen ‘s avonds niet buiten tenzij ze een protector hebben, een vooraanstaande vampier waar ze een bloedtax aan betalen en die hen dan bescherming bied door middel van een armband. Claire Denver is de jongste student aan de universiteit maar heeft geen weet van wat er allemaal gebeurt in het stadje. Als ze eindelijk klaar is met het gepest van één van de meiden in haar studentenhuis besluit ze op een advertentie van The Glass house af te gaan. Daar ontmoet ze gothchick Eve, Shane en Michael Glass. Dit is eigenlijk het begin van een ontzettend goede en spannende boekenserie. En nu hebben ze er een webserie van gemaakt.

Ik heb zojuist de eerste twee afleveringen gekeken en ik ben verslaafd! Ik vind hem erg leuk en ik ben heel erg benieuwd hoe het verder gaat. Wat ik heel tof vind is om Amber Benson ( Tara uit Buffy the Vampire slayer ) er ook in zit. Verwacht geen hoogstaande special effects of hele bekende acteurs maar het is gewoon super leuk gedaan. De serie is ook tot stand gekomen in samenwerking met Rachel Caine zelf en ze promoot het ook flink. Maar ik zou zeggen neem zelf eens een kijkje in Morganville. But beware because once you’re in, you’ll never get out………

2 gedachtes over “Review Morganville Vampires Web serie